piątek, 23 października 2015

GOMENE I INNE TAKIE

O bogowie. Jak długo mnie nie było ;-;
Czas to naprawić!
Moje usprawiedliwienie? Nie mam żadnego. Po prostu straciłam chwilowo wenę na to opowiadanie i o-s. W między czasie pisałam również inne historie z moimi przyjaciółkami oraz niedawno założyłam "książkę" na Wattpadzie gdzie mam już pierwszy rozdział. Gomene za to zaniedbanie. Jak pisałam wcześniej-zamierzam to naprawić. Zacznę od tego, że napiszę następny rozdział opowiadania głównego oraz odpowiem na LBA, do którego zostałam po wielokroć nominowana, za co szczerze dziękuje, bo dzięki temu na tym blogu wreszcie zacznie się coś dziać. Pozdrawiam wszystkich tych co jeszcze tutaj wejdą, bo nie sądzę by po tak długiej nieobecności, komuś by się chciało w ogóle tutaj zajrzeć :/
Jeszcze raz, gomenasai, Wasza
~Kali

1 komentarz: