piątek, 23 października 2015

LBA I, II, III

Jak mówiłam, oto LBA. Najpierw pytania od Malinoe królowa upiorów.
1. Twój ulubiony kolor?
Czarny :D
2. Ulubiona książka?
Ostatnio?... Dawca. Serdecznie polecam :3
3. Twoja największa wada i zaleta?
Trudny wybór, bo zalet i wad mam mnóstwo xD Może... Do wad to chyba moja wrodzona niechęć do ludzi. Zalet mam całe mnóstwo, nie zdecyduję się xd (jedną z nich jest między innymi skromność XD)
4. Masz jakieś zwierzątko?
Kiedyś miałam rybki, ale nawet ich teraz nie mam i nie mówię, że jest mi z tym źle. I tak one były bardziej mojego ojca niż moje :p
5. Czy to twój pierwszy blog?
Tak.
6. Ile masz lat?
Młody ze mnie człek, bo 13 :p
7. W jakim wieku zacząłeś/zaczęłaś pisać?
Kiedy miałam cztery lata, napisałam historię o delfinie i jego pełnym przygód życiu. To znaczy, pisała mi to mama, a ja dyktowałam, ale to chyba się liczy? Później ojciec dał to do wypożyczalni filmów i książek i ktoś to podobno kupił ;-;
8. Co robisz w wolnym czasie?
Oglądam anime, czytam książki, piszę moje opowiadania, których i tak nie kończę... To chyba tyle xd
9. Gdybyś mógł/mogła znalezc się w magicznym świecie, gdzie byś się znalazł/a?
Zależy o jaki świat chodzi. Ale z pewnością mogę powiedzieć, ze w "Nigdzie", krainie, którą stworzyłam na Wattpadzie. Jeszcze nie ma tam nic o niej napisane, ale już niedługo będzie z nią pierwsza styczność :D
10. Ulubiona postać literacka? Dlaczego?
To tak jakby się ktoś zapytał matki, które dziecko bardziej kocha. Nie jestem w stanie na to odpowiedzieć.
11. Którego pisarza podziwiasz? Dlaczego?
Podziwiam siebie i to mi wystarczy. Nie mam nikogo takiego, że byłby moim mentorem (no może jest. Orihara Izaya to mój bóg. Założyłam nawet jego religię "Izayizm". Polecam xD)
12. Ulubiony cytat? (Może być z książki...)
"Aku cinta kamu". Malec forever <3

Od Aunt N

1. Wolisz książki czy filmy?
Jasne, że książki.
2. Ulubiony aktor/aktorka?
Thomas Brodie-Sangster. 
3. Twój największy talent?
Pisanie i to zdecydowanie. Oprócz tego nie jestem dobra w niczym xd
4. Twój ulubiony bohater książkowy/filmowy i dlaczego?
Z książek nie mam (odpowiedz na górze), a jeżeli do filmów zaliczamy anime, to Orihara Izaya razem z Cielem Phantomfive i Kuroko Tetsuyą. Takie moje Golden Trio <3
5. Ulubiony język?
Polski i japoński. Polski dlatego, bo uwielbiam to iż posiadamy jeden z trzech najtrudniejszych języków na świecie, a japoński, ponieważ anime. Dodatkowa ciekawostka: w mojej szkole jest japoński, więc na początku pazdziernika zaczęłam jego naukę :D
6. Jakie by były twoje wymarzone wakacje?
Podróż dookoła świata. Mam zbyt wiele krajów, które chciałabym odwiedzić, żeby wymieniać je osobno :D
7. Jedna rzecz jaką byś zmieniła w swoim wyglądzie.
Oczy. Chociaż podobają mi się moje czarne, to jednak mogę tylko pomarzyć o kolorowych soczewkach, więc gdybym chciała zrobić kiedyś cosplay postaci z jasnymi oczami to miałabym problem xD (ja myślę tak perspektywicznie...)
8. Do czego przede wszystkim potrzebny ci internet?
Do rozmawiania z przyjaciółkami na fb i czytania opowiadań
9. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Wszystkiego, ale jeżeli muszę wymienić jedną rzecz to jest nią miłość. Nie wierzę w nią, jest moim zdaniem sztucznym uczuciem i zwyczajnie mnie obrzydza. Ale co ja tam wiem...
10. Gdybyś była cukierkiem to jakim i dlaczego? xD
Byłabym Nimm 2 (te w takich podłużnych opakowaniach). Ponieważ tak xD
11. Wymarzony samochód?
Nie samochód. Ja chcę motor xD

Od Veryanossiel

1. Czy jest postać z Percy'ego Jacksona, której cały fandom nienawidzi, a ty ją lubisz?
Lubię Herę. Nie wiem co wszyscy do niej mają. Ona chciała przecież dobrze ;-;
2. Masz czasami "napady" fangirlingu?
Pewnie, że tak XD
3. Najukochańsza postać z PJO i HoO?
Nie mam takiej (wyjaśnienie na górze)
4. Co cię skłoniło do rozpoczęcia pisania fanfiction?
Chęć podzielenia się moim talentem z innymi. Wiem, że jeszcze wiele mi brakuje, ale się stopniowo rozwijam i wiem, że idzie mi coraz lepiej :D
5. Jest coś co ci się nie podoba w fandomie Demigods?
Stereotypy i wieczne kłótnie o orientację Nica. W stereotypach chodzi mi o np: nie lubienie Hery i Octaviana, a u Nica to chyba rozumiecie xD (moim zdaniem i tak jest gejem i nic tego nie zmieni. Percico, Solangelo, Jasico i Leico FOREVER! <3)
6. Jest coś co ci się nie podoba w książkach?
Wątek miłosny. Po prostu go nie trawię. W HP było okay, niby coś o tym było, ale fabuła skupiła się na czymś innym, ale np: w DA, związek Clary i Jace'a był głównym tematem i to mnie wnerwiało ;-; (co nie zmienia faktu, że Malec forever <3)
7. Książka, na którą aktualnie najbardziej czekasz?
Do przedwczoraj był to "Magnus Chase i Miecz Lata", ale jak już wiem, został on wydany i ja jako ja nie mogłam się powstrzymać i właśnie ta oto książka leży teraz na moim parapecie przy łóżku <3
8. OTP i NOTP z PJO i HoO?
OTP-Solagelo (walić to, że nie było nawet wzmianki o tym, że są razem. To jest moje OTP :D)
NOTP-Percabeth. Nienawidzę ich z całego mojego przepełnionego anime, mangami i książkami serduszka <3
9. Skąd pomysł na akurat taki nick na Bloggera?
Kalipso dlatego, bo spodobał mi się skrót od tego imienia - Kali. Wheatly, bo to było pierwsze nazwisko, które wylosował w generatorze tożsamości.
10. Kto byłby twoim boskim rodzicem?
Hekate, Pluton lub Chione.
11. Jaki blog i/lub książkę polecasz?
Nikt nie zechce czytać takich blogów jak ja, bo ja to yaoistka z krwi i kości. Jeżeli ktoś jednak jest ciekawy to polecam "Do Not", "Dotknąć nieba" lub "Kill me, Heal me" (wszystko na Wattpadzie). Z książek polecam "Dawcę" lub serię książek "Jutro"

To jak na razie wszystko. Do następnego!
~Kali



5 komentarzy:

  1. MALEC. CZY JA PRZECZYTAŁAM MALEC? MALEC FOREVA, MASZ PEŁNĄ RACJĘ <3
    Clary... Typowa heroina. Jace... Typowy facet z książki. Czy to dlatego tak bardzo ich nie znoszę? (Malec <3... Sebastian <3). O właśnie, a co sądzisz o Sebastianie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogowie. Wreszcie ktoś też nie lubi Jace'a i Clary! KOCHAM CIĘ <3 Kocham też Sebastiana. Rozumiem, że był zły i tak dalej, ale skąd Clary wiedziała, że on naprawdę nic nie czuje? Może on chciał być tylko przez kogoś kochany :c I jeszcze jego śmierć na końcu... Czy tylko ja się wtedy popłakałam? To było dla mnie takie smutne, zwłaszcza, że teoretycznie on stał się wtedy dobry... Tak czy siak, kocham go, kocham Malec, a Clace nie znoszę. Takie małe podsumowanie.

      Usuń
    2. Ryczałam na tym jak durna. Kochałam go całym serduszkiem <3
      A poza tym, to nie była jego wina, tylko Valentine'a, nooooo....
      Ja go tak kochałam.... Dlaczego on umarł? *patrzy z wyrzutem na Dary na półce*.
      Nie znoszę Clace i zawsze życzyłam Jace'owi śmierci, a jak umarł w MS, to się śmiałam, zamiast smucić xD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do LBA! (raduj się^^)
    http://przygody-nowoczesnych-herosow.blogspot.com/2015/11/juz-drugie-lba.html
    Zasłużyłaś :)

    xoxo
    #d_o_H

    OdpowiedzUsuń